返回列表 回復 發帖
鬼婆or chinese is doen't matter to me, as long as I....
/ a* N4 \: W3 z2 CTVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。8 O2 w. K# t4 }# _3 S  i4 D
落雨will慢? Why?
as long as you what?! tell me~公仔箱論壇6 R5 [0 }# e; @/ R2 i6 ~- [$ r
我都唔知,通常人地话,落雨个网会比较慢
haiya! as long as she is really she not he than I like 9 s# Q2 l( ?' l' u, w2 d

6 G9 I- j6 O& l- `3 n公仔箱論壇Never heard of raining cause internet slow
u nt gay de meh?
; h  O* O* c: }, ?- i6 rtvb now,tvbnow,bttvb9 j  s- }7 t+ N3 t5 y8 l/ j
well, actually when raining, the line will slow a bit, mayb is because too many black black cloud~haha
就好似我呢边之前甘咯,慢到呕
條骨都無佐lu
我估应该系个server问题
应该系啦,可能高层们逐个伺服器搞
條骨都無佐lu
某计啦,有时都应该维修吓
直头要啦,慢得滞赶客架
條骨都無佐lu
不过最好就系唔好系人地放假时维修,搞到人地某哒上网
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
金爷居然仲未去训
條骨都無佐lu
金爷去睡猪猪啦
返回列表