

原帖由 o獎門人o 於 2006-8-3 08:19 PM 發表TVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。; @' l1 ^& K Q1 _; l4 g; _0 B9 m
/ s* o# L( S% f
但係我地依然用咁多日本貨.............
原帖由 purple1200 於 2006-8-17 01:45 AM 發表
我並唔係唔覺得佢地唔殘忍...
但係我有睇滿清十大酷刑...tvb now,tvbnow,bttvb- B3 s b: m M; v& n. b2 H
我地d中國人都一樣咁殘忍對自己d同胞...; f: o1 T! W4 ]
咁我覺得每個國家都有呢d人...
p.s.我並冇覺得日 ...
原帖由 迪比亞衛強 於 2006-8-17 01:55 AM 發表
I don't agree with you on this point.6 o5 Q R- y S0 A3 W
I can insult, beat up, disagree my own country or country man, but no other foreign country can do it do my people or country.........
原帖由 purple1200 於 2006-8-17 04:42 AM 發表
公仔箱論壇2 J: h0 r5 F1 ^3 j8 e$ A* p
2 f4 N: K( _. \9 |$ x* Z" P7 C
tvb now,tvbnow,bttvb& X- F$ [ y& P
咁你咁講即係覺得其他國家o既人唔可以咁對自己d同胞...
咁我相信美國、英國等國家都曾經欺負過我o地o既同胞啦...9 I) \( O# ^: e+ C* {0 `, i; c3 @
咁你唔好用英文回帖呀......
原帖由 迪比亞衛強 於 2006-8-17 05:05 AM 發表' Q$ I4 {' E/ y, J
, I/ {( n% {& b! ?2 Q7 a9 V
TVBNOW 含有熱門話題,最新最快電視,軟體,遊戲,電影,動漫及日常生活及興趣交流等資訊。; [" i4 }. X; h: w. J- G9 }- h! ~
Sadly, I have to argee with you, I shouldn't reply with english. But this is the faster and easier way to communicate now. Also they are not that bad compare with Japanese, w/o the American nuc ...
| 歡迎光臨 公仔箱論壇 (http://5.39.217.76/) | Powered by Discuz! 7.0.0 |